Administracja publiczna na zdalnym

Znaczny wzrost zakażeń koronawirusem spowodowała, że rząd wydał rozporządzenie wprowadzające od dzisiaj (24 stycznia) pracę zdalną w administracji publicznej, w tym samorządowej.

Zmiany wprowadzono w Urzędzie Miasta Ciechanów. – Bezpośrednia obsługa mieszkańców będzie odbywała się w budynku przy ul. Wodnej 1, gdzie dostępne są: kasa, Biuro Obsługi Interesanta, Wydział Spraw Obywatelskich i Strefa Płatnego Parkowania. Tam też załatwiane będą sprawy dotyczące przedsiębiorców. W budynku głównym ratusza (plac Jana Pawła II 6) w dotychczasowych godzinach pracy (8.00-16.00) interesantów przyjmuje Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Podatków i Opłat. Bezpośredni kontakt z pracownikami pozostałych wydziałów jest możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania – informuje rzeczniczka ciechanowskiego Ratusza Paulina Rybczyńska.  – Urząd nadal będzie świadczył obsługę dotyczącą wszystkich spraw mieszkańców. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesanci są proszeni o załatwianie niezbędnych spraw drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przez system ePUAP lub telefoniczne.

Wszystkie numery telefonów do Urzędu Miasta (w tym do poszczególnych wydziałów urzędu) dostępne są na stronie internetowej urzędu: https://www.umciechanow.pl/wydzialy_urzedu_miasta/ksiazka_adresowa_um_ciechanow Można kontaktować się także z Biurem Obsługi Interesanta. Telefon +48 (23) 674 92 00. Adres e-mailowy boi@umciechanow.pl

– W Urzędzie Miasta obowiązują przepisy sanitarne, w tym konieczność zasłaniania ust i nosa. Osoby przebywające w budynkach są zobowiązane do dezynfekcji rąk. Rekomendowane są płatności bezgotówkowe z uwagi na kwestie higieny. Płatności z tytułu zobowiązań do Urzędu Miasta można regulować przelewami – informuje Paulina Rybczyńska.

red

Fot. UM Ciechanów