Koronawirus. ZUS w Przasnyszu zawiesza bezpośrednią obsługę klientów

Od 26 października ZUS tymczasowo zamyka Salę Obsługi Klientów. Kierownictwo ZUS podjęło tę decyzję po powzięciu informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem. Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można teraz jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki.

Mieszkańcy powiatu przasnyskiego mogą skorzystać z bezpośredniej obsługi klientów w:

Inspektoracie ZUS w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6a

– Inspektoracie ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Przasnyszu kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 502 001 120 można połączyć się z pracownikami Inspektoratu ZUS w Ciechanowie.

Piotr Olewiński, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego